Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: rafal wiosna (rafal.wiosna_at_f33.n480.z2.fidonet.org)
Data: Sat 26 Sep 1998 - 17:17:40 MET DST

* (PL.LISTSERV.POLIP, Sat Sep 26 1998) Artur Grzymala -> All:

 AG> Wczoraj 25.09.98 21.05.43 na www.linux.w.pl i www.linux.z.pl
 AG> znajdowala sie reklama microsoft windows. Pod caloscia podpisal sie
 AG> polbox.

        To jest główna strona serwisu Alias. To nie dziwne, że tam jest
reklama. Powiedz dokładnie, co mi chcesz udowodnić?

        I przestań wreszcie używać "linux.[zw].pl" bo sam wiesz, że równie
dobrze można napisać "sld.w.pl" i nakablować Pierwszemu Sekretarzowi na
mojego szefa.

 AG> aliasy i zarabia na reklamach. Jezeli CO prosi wspoluzytkownikow
 AG> internetu o dyskusje nad regulami panujacymi w jego domenach, to
 AG> robi to z przekonania, ze postepuje slusznie.

        Dalej usilnie nie zauważasz różnicy w podejściu. CO pod
płaszczykiem "dobrych intencji", "Pomożecie?" i "porządek w domu i
zagr^H^H^H^Hsieci" chce zarobić kasę, którą teraz ściąga NASK. Powiedz mi,
że jest inaczej... Powiedz mi, że chcecie dobrze i całą zarobioną na swoich
domenach forsę przeznaczycie na cel charytatywny. Wtedy sam pójdę na
dywanik i powiem Najwyższemu, że powinniśmy zarejestrować domenę
"polbox.{co_tylko_CO_wymyśli}.pl" bo tak należy i jest szczytnie, a jak
się podniosę z ziemi i nie będę miał żadnego zęba wybitego to osobiście
wpiszę primary i sec dla w/w domen do swoich namedów. A jeżeli nie to nie
dziw się, że wszyscy olewają "dobre intencje" CO dokładnie widząc, do czego
to zmierza. Poprawianie Pana Boga nigdy jeszcze się nie udało... EOT.

        My przynajmniej nigdy faktu zamieszczania reklam na free i STRONACH
serwisu "Alias" [a nie na samych aliasach], a co za tym idzie chęci zysku
nie kryliśmy.