Re: Konkrety: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Thu 24 Sep 1998 - 13:53:32 MET DST

: Moze tak, moze nie. Ale NASK przynajmniej nie stara sie z tego
: zrobic dzialalnosci charytatywnej.
Panie Krzysztofie.
NASK stara sie z tego zrobic dzialalnosc w imie dobra spolecznego,
nie zwracajac uwagi na takie drobnostki jak prawo, umowy itd.
Nigdy nie napisalem, ze domeny beda za darmo, zreszta to sie Panu
najbardziej nie podobalo w calym projekcie. Twierdzilem, ze nie chce na
tym zbijac fortuny i chce jedynie, zeby wplywy z rejestracji pokrywaly
rzeczywiste koszty, ktore mozna obnizyc niemalze do poziomu oplat
za domeny CO dla NASK. Poniewaz oplaty dla NASK, mam nadzieje,
nie beda rosnac z roku na rok, pozwoli to sukcesywnie obnizac oplaty
pobierane za utrzymanie domen od naszych klientow.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Niestety nadzieja moze okazac sie zludna gdyz:
z regulaminu NASK:
   11. Zmiana zasad pţatności i wysokości opţat może być wprowadzona
       przez NASK jedynie w terminie od 1 stycznia kolejnego roku, pod
       warunkiem wczeniejszego miesięcznego uprzedzenia abonenta.

Co dla mnie jest jednoznaczne ze stwierdzeniem:
Jezeli zechcemy, zeby utrzymanie domen kosztowalo 100000 pln rocznie, to
uprzedzimy Cie w grudniu.