Re: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 21 Sep 1998 - 19:46:53 MET DST

: Ponownie? OK, sţużę:
Zaszczyconym wielce :)

: (0) Sam pomysţ rejestrowania przez jakąś firemkę (nie obraź się,
: ale w kontekście Internetu napis "CO" mówi mi wţaśnie tyle)
Drogi Leszku, ja sie nie obrazam.

: domen typu "www.<miasto>.pl" uważam za paranoicznie denny.
Niezwykle interesujaca idea.

: (1) Zarejestrowanie przez NASK w/w domen uważam za gţupotę z ich
: strony (bo niesţychanie ţatwo byţo się domyślić, że w przyszţości
: będą z tego powodu kţopoty/niesnaski/utarczki).
Ja zas, za naturalna konsekwencje regulaminu "sprzedamy wszystko".

: (2) Sposób usunięcia przez NASK delegacji domeny www.zamosc.pl uważam
: za skandaliczny i niedopuszczalny (zakţadając, że odbyţo się to
: dokţadnie tak, jak to opisaţeś).
Tak sie to odbylo.

: (4) Zgadzam się w peţni z opinią, że powinieneś dochodzić swoich
: roszczeń w sądzie, oraz z faktem (zresztą, jak można się nie
: zgadzać z faktami? :), że pl.listserv.polip to nie żaden sąd,
: więc dalszy ciąg sprawa ta powinna mieć tam, a nie tu.
Nie dochodze swoich roszczen na polipie.

: A wiele osób wiele razy próbowaţo wytţumaczyć Tobie, że to, co
: proponujesz, nie jest raczej dobrym/wţaściwym rozwiązaniem.
Dziwne, jakos tego nie zauwazylem. Nikt nie pytal jak, ale wielu
twierdzilo, ze zle.

: Niebezpodstawność zastrzeżeń nie kţóci się bynajmniej z bezsensownością
: ich przedstawiania w formie narzekań na p.l.p.
Forma wynika jedynie z Twojej interpretacji.

: Owszem, zapewne chętnie
: poznamy przebieg i efekt sprawy w sądzie - i to wszystko.
My, Artur, uwazamy, ze sprawa powinna zostac rozwiazana przed przekazaniem
domeny. Urzad miasta wie, ze domena www zostalaby przekazana firmie
z Zamoscia. Wystarczylo mnie po prostu zapytac, ale jak mogli zapytac,
skoro twierdza, ze NASK nie powiadomil ich o poddomenach.

: Zdawaţo mi się, że dyskutujemy o Twoich lamentach nad odebraniem Ci/Wam
: www.zamosc.pl, a nie nad tym, co się stanie 01.01.99. Czyżbym się myliţ?
Niestety, dyskutujemy o niekompetencji firmy NASK, ktorej przejawem, nie
jedynym, jest sprawa www.zamosc.pl

Pozdrawiam,
Artur Grzymala