Re: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 19 Sep 1998 - 16:25:58 MET DST

: moim niekoniecznie skutecznym próbom przekazania Ci pewnych
: idei.
Przepraszam, po Twoich cytatach z "Co mi zrobisz, jak mnie zlapiesz"
i "Nie tylko dla orlow" odnioslem wrazenie, ze wystepujesz w tym
watku jedynie w roli pieniacza. Sprostuj mnie, prosze, i przekaz
w prosty sposob idee, ktore reprezentujesz w "Niekompetencja NASK".
Probowalem kilkatrotnie wytlumaczyc, ze moim celem jest wprowadzenie
zdrowych zasad rejestracji domen w .pl. Jezeli sposob w jaki chce to
zrobic jest dla Ciebie niezrozumialy, chetnie go wyjasnie. Nie uwazam,
zeby zastrzezenia do kompetencji administracji NASK byly bezpodstawne
i jako takie kwalifikowaly sie jedynie do watku "Bezsensowne narzekania
na NASK". Moim zdaniem watek "Niekompetencja..." nalezy ciagnac do skutku,
zwlaszcza po tym, gdy poinformowano mnie, ze NASK prawdopodobnie rozwiaze
z dniem 01.01.99 wszelkie umowy z dotychczasowymi administratorami domen
i udowodni, ze zrobil to w imie dobra spolecznego, ktore polega na
wprowadzeniu bardzo wysokich oplat rocznych, umozliwiajacych ich zdaniem
utrzymanie domeny .pl. Dla mnie jest to kolejny przejaw niekompetencji,
gdyz do utrzymania domeny krajowej potrzeba jedynie rozsadnego regulaminu
i gora trzech pracownikow, a nie pobierania z dniem pierwszym stycznia
kwoty miliona dolarow i wiecej. Jak narazie, "JBR NASK korporacja
telekomunikacyjna" zniszczyl strukture, ktora "JBR NASK za mlodu" probowal
stworzyc (z mizernymi efektami).

Pozdrawiam,
Artur Grzymala