Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 16:11:06 MET DST

On 98.09.16 Jacek Popławski pressed the following keys:

> ale nie rozumiem dlaczego nie _większość_ pisarzy SF?

Niektórzy może i lurkują, ale boją się wychylić nosa, po tym jak ich
zjechano za wypisywanie bzdur na temat zasad działania sieci...[1]
Inna sprawa, że czasami nie chciałbyś z nimi rozmawiać w sieci, czego
możesz doświadczyć biorąc udział w dyskusji na sf-f[1]. Chyba najzdrowiej jest
jednak pozostać przy miłości do dzieł pisarza i nie interesować się za bardzo
jego poglądami ;)

Gad

[1] Tak, mam na myśli jedną, konkretną osobę -- RAZ.
[2] polecam dyskusję z autorem jednego z fajniejszych polskich opowiadań z
 początków miesięcznika ,,Fantastyka'', który obecnie mieszka w Kanadzie[3].
[3] celowo nie wymieniam nawet jego inicjałów, bo ma zwyczaj podglądać
 dejanewsami kto o nim gada i czepiać się w niewybredny sposób.

--
------------------[Gadzinka]--[http://reptile.eu.org/]--[Cyber Service]--