Re: Niekompetencja NASK

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Fri 18 Sep 1998 - 09:18:52 MET DST

: Chwileczkę. "Rejestrowaţeś domenę www w domenie regionalnej
: bezprawnie administrowanej przez NASK"? Wiedziaţeś, że NASK *bezprawnie*
: administruje tą domeną???
Nie, o tym, ze NASK nie ma zadnych praw do administracji domenami
regionalnymi dowiedzialem sie z wczorajszego listu dyrektora NASK,
a wlasciwie wywnioskowalem z tego listu.

: I Twojej, równie oczywistej chęci skorzystania na tych 'nadużyciach'.
Moja oczywista checia jest ustalenie zasad rejestracji domen. Jedyna
rzecza, jaka udalo mi sie ustalic do tej pory jest niekompetencja firmy
NASK.

: > Jestem rowniez zaszokowany stwierdzeniem "W zwiazku z Pana natarczywoscia".
: ROTFL.
Nie ma sie z czego smiac. Place jakiejs firmie ogromne pieniadze, a dyrektor
tej firmy osmiela sie stwierdzac (pisemnie!), ze jestem natarczywy. Na cos
takiego pozwalaja sobie jedynie niekompetentni urzednicy panstwowi.

: PS. Wciąż interesuje mnie firma Centrum Oprogramowania.
[...]
: Chyba nie są to jakieś specjalnie niedyskretne pytania? Nawet o
: niektórych instytucjach związanych z wojskiem można się dowiedzieć
: takich rzeczy i to z powszechnie dostępnych źródeţ
Nie ma to zadnego zwiazku z dyskusja, ale chetnie Ci odpowiem.
Polecam ogolnie dostepne zrodla. Telefon i adres firmy mozna znalezc
w Internecie od stycznia 98. Zawsze tam byl i nigdy go nie zmieniano.
Adres poczty elektronicznej znajduje sie np. w SOA kazdej domeny. Mozesz
tez napisac do opiekuna strony www.warszawa.pl, ktora krytykowalas tyle
razy, nigdy nie probujac sie z nim skontaktowac.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala

ps. Bardzo chetnie podyskutuje na dowolny temat w odpowiednim watku. Ten
    watek dotyczy niekompetencji firmy NASK, ktora jest administratorem
    polskiej domeny internetowej.