Re: Niekompetencja NASK

Autor: Nina (nina_at_spamy.won.friko.onet.pl)
Data: Thu 17 Sep 1998 - 21:27:13 MET DST

On Thu, 17 Sep 1998 15:15:01 GMT, Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
[...]
> Poniewaz rejestrowalem domene www w domenie regionalnej bezprawnie
> administrowanej przez NASK, firma ta nigdy nie zazadala zgody prezydenta
> miasta Zamosc od mojej firmy. Sama takiej zgody nie posiadala. Domene
> zarejestrowano i wzieto za to pieniadze. Co dowodzi niekompetencji i
> bezkarnosci dyrektora firmy NASK, Pana prof. dr hab. Tomasza Hofmokla.
        Chwileczkę. "Rejestrowałeś domenę www w domenie regionalnej
bezprawnie administrowanej przez NASK"? Wiedziałeś, że NASK *bezprawnie*
administruje tą domeną??? To trzeba było złożyć doniesienie o
przestępstwie. A skoro chciałeś wziąć w tym przestępstwie udział i
bynajmniej Cię ono nie oburzało, dopóki miałeś nadzieję, że Tobie
również coś z tego skapnie, to teraz nie baw się w krynicę uczciwości.

[...]
> Co znowu dowodzi oczywistych naduzyc firmy NASK
        I Twojej, równie oczywistej chęci skorzystania na tych 'nadużyciach'.
Podejście, które prezentujesz, nazywa się 'moralność Kalego' ('Kali
ukraść krowę - dobrze, Kalemu ukraść krowę - źle').

> ps.
> Jestem rowniez zaszokowany stwierdzeniem "W zwiazku z Pana natarczywoscia".
        ROTFL.

        PS. Wciąż interesuje mnie firma Centrum Oprogramowania. Czy jesteś
jej właścicielem/dyrektorem? Ilu pracowników zatrudnia CO? Czym się
zajmuje (chodzi o podstawowy profil działalności, z którego firma się
utrzymuje)? Gdzie się mieści (miasto, ulica)?
        Chyba nie są to jakieś specjalnie niedyskretne pytania? Nawet o
niektórych instytucjach związanych z wojskiem można się dowiedzieć
takich rzeczy i to z powszechnie dostępnych źródeł (np. o WAT, z
Informatora Nauki Polskiej).

Nina

--