Re: Znani ludzie w Sieci

Autor: Jacek Popławski (jpopl_at_kki.net.pl)
Data: Wed 16 Sep 1998 - 17:27:53 MET DST

Janusz A. Urbanowicz wrote:
>Nie wiem jak u politykow, natomiast w wypowiedziach szeroko pojetych
>ludzi kultury kilkakrotnie spotkalem cos co mozna interpretowac jako
>niechec do internetu. Przede wszystkim z powodu jego egalitarnosci (i
>tego co ja sobie interpretuje prywatnie - nie moznosci przemawiania
>ex-cathedra).

ludzie w ogóle nie lubią Internetu, tak samo, jak nie lubią informatyki
ale spróbuj pokazać jakiejś nastolatce co to jest 'irc' i już się
jej od komputera nie oderwie.. :)

natomiast masz rację w drugim przypadku - w Internecie każdy ma takie
same prawa do głosu, trudno 'przemawiać do tłumu', trudno 'wynieść
się ponad tłum'
być może ci ludzie są przyzwyczajeni do sytuacji gdy to oni zawsze
byli 'elitą' ?