Re: p.r.h.n?

Autor: Rafał Jankowski (NOSPAMprezydent_at_innocent.com)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 20:36:48 MET DST

Mam znowu pytanko. Kilka razy probowalem cos wyslac na p.r.h.n. Zawsze
bezsuktecznie. Moim zdaniem posty byly calkiem niezle. Np. takie:

Od: AnO <andrzej_o_at_hector.com.pl>
Grupy dyskusyjne: pl.rec.motocykle
Data: 7 września 1998 13:04
Temat: Re: Zelazowa Wola, Wyszogrod i inne...

> Hm, czy to w ogole jest mozliwe? Jak przy 200 km/h mozna podziwiac
> piekno
> natury?

Czesc
Trzeba po prostu kochac impresjonizm ,a najlepiej pointylizm.
pozdrowienia
AnO
(cx,vz)

Moze nie dla kazdego to rewelacja, ale na grupie na której sie to ukazalo
wielu ludzi uznalo to za dowcip sezonu. Moja hipoteza tego zjawiska jest
taka:
a) moderator p.r.h.n ma wypaczone poczucie humoru
b) ludzie z pl.rec.motocykle maja wypaczone poczucie humoru
c) mam swoje stale miejsce w killfile moderatora p.r.h.n. i on nawet moich
postów nie widzi
d) inna odpowiedz

Jesli mozna to poprosze o pomoc w wyjasnieniu mi tego zjawiska.
TIA

--
Rafal Jankowski <prezydent_at_innocent.com>
Remove NOSPAM when REPLY