Re: Z czego Internet

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 12 Sep 1998 - 06:31:23 MET DST

Dariusz Margas wrote:

> Podobnie jak z TV..

Nie, chyba ze mylisz program z nadajnikami. A masz jeszcze satelity,
telewizje kablowe. Nie ma zadnego technicznego powodu, by telewizja nie
byla w calosci prywatna i placila tylko jakiejs nalezacej do panstwa,
ale calkiem nastawionej na zysk firmie za maszty.

> Dlaczego?

Poniewaz aktualnie nie ma az tak wielkiej liczby uzytkownikow Internetu
chcacych placic za dostep do informacji.

> Jak dla mnie, to D i E sa wlasnie przypadkiem "B"

D - niech ci bedzie, E - to jednak cos innego niz Internet.

> Z pieniedzy uzytkownikow tylko "grube" uslugi, a z podatkow tylko te
> "kawalki", ktore inaczej nie maja szans.

Nie mozna, poniewaz utrzymuja sie z tego firmy techniczne (ISPs), a nie
informacyjne. Nie bardzo wyobrazam sobie sytuacje, w ktorej na duza
skale kazde wydawnictwo zalozyl sobie oddzial prowiderski, by zarobic na
projekty internetowe. A Internet to takze informacja. Wiesz, to tak
jakby na wydaniu gazety zarabiala drukarnia, ale juz wydawnictwo i
dziennikarz nic.

> Szkoda, ze tzw. "srodowisko" tego nie zauwaza, skaczac kazdemu (obojetnie
> - majac racje, czy nie) do gardla, kto tylko chce na sieci zarabiac.

Nie, tylko tym, ktorzy robia to w sposobow wedlug srodowiska
niewlasciwy. Na przyklad pomagajac generowac spam.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Winter