Re: Kolejna domena dla NIC

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 12:22:20 MET DST

Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl) wrote:

> BTW: to jest wlasnie 'rezerwacja domen', czyli cos czego nie powinno sie
> robic. W zasadzie niczym nie rozni sie to od dzialanosci artura malpki
> z zoo, ktory rezerwowal domene www.zamosc.pl w nadziei, ze pozniej
> uda mu sie ja odsprzedac z zyskiem.
>
> Rozumiem, ze tutaj intencje sa zupelnie inne, ale mechanizm ten sam.

Jak to jest mozliwe, skoro http://www.nask.pl podaje w odpowiednim miejscu:

cyt.: NASK nie prowadzi "rezerwacji" domen.

Ah, chyba juz wiem. NASK te domeny zarejestrowal dla siebie?

Ale, Grzegorzu i Wojtku, chyba tu jest jakies nieporozumienie... przeciez
chodzi o promocje Nowego Internetowego Cennika... z taryfikowaniem
bitow... na 2000 rok...

--
Pozdrowienia,
Maciek