Zarowka (bylo: Re: NASK i rozne rzeczy)

Autor: Tomasz R Surmacz (ts_at_blurp.apk.net)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 06:02:55 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> wrote:
: Ziemek Borowski wrote:
: > Świetnie. Ale co polip ma to poradzi. Jak chcesz to zmienić to procesuj
: > się. Albo coś rób. A nie pałaj swiętym oburzeniem i... nic więcej.

: W sprawie tej wielowatkowej dyskusji na wielu frontach polecam:
: http://winter.info.pl/wiadomosci/zarowka.html

: (nie zeby to mialo cos wspolnego...)

Ugh... i znowu to wstrętne CP-1250 zamiast ISO-8859-2...

Co daje dodatkowe przekomiczne efekty, na przyklad:

> 1 zmieni żarówkę i wyle wiadomoć na listę dyskusyjn1, że żarówka
> została zmieniona
> 3 napisze o odnonikach, które znaleli odwiedzaj1c podane adresy

oraz:

> Znalazłem go kiedy, a dokładniej 22 kwietnia
> 1997, w pocie Błażeja Kotełko do grupy pl.comp.www.

:-)))

Tomek

PS. Chyba muszę zmienić świetlówkę, bo zaczyna za bardzo mrugać...

--
ti gnirorrim yb erutangis yreve swercs tI.suriv erutangis a si sihT (__ `_   _)