Re: ICM: lacze ICM-TPNet rozbudowane do 3Mbps

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 00:59:16 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl> wrote:
> Ja obstawiam, ze zapcha sie w grudniu.
> (co by oznaczalo mniej wiecej 3-krotny przyrost ruchu z SunSITE
> w ciagu 3 miesiecy)

I tak i nie. Jeśli bramka była zapchana, to nie wiadomo, jaki
mógł być ten ruch do tej pory. Nominalnie faktycznie się zwiększy
te trzy razy - ale znów jesteście ograniczeni pasmem. :) Zwiększcie
do 155MB... i też się kiedyś zapcha, choć tu już bym był ostrożniejszy
z przewidywaniami kiedy.

Jak zrobiłem upgrade łącza z 64kB do 10MB to wykorzystanie
pasma ze 100% spadło do jakichś 2% a w ciągu miesiąca ustabilizowało
się na około 60% wykorzystania. Co oznacza stukrotny przyrost
ruchu na łączu w jednostce czasu. I tak jest mniej więcej do dziś,
czyli po prostu takie były potrzeby.

Piotr