Re: www.warszawa.pl (bylo: NASK mnie okradl, listy Pana Mic

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 18:12:20 MET DST

Dnia 8 Sep 98 o godz. 17:57, Nina napisal(a):

> Jarku... On nie jest podpisany jako Wielce Poważna Instytucja. Na tej
> stronie nie ma żadnego nazwiska ani nazwy instytucji odpowiedzialnej,
> ani w części jawnej, ani w kodach META.

Ja nie twierdze, ze on JEST podpisany!
Ja napisalem, ze niezaleznie od tego, czy ktos nie jest podpisany w ogole
(jak w tym przypadku), czy jest podpisany pelnym imieniem i nazwiskiem, zaden
urzednik nie raczy do niego napisac.
Dopiero gdyby byl podpisany jako jakas Wielce Powazna Instytucja (Wielce
Powazna = taka, ktorej urzednik moglby sie bac) to dopiero wtedy urzednicy by
z nim rozmawiali.
Ale to wszystko jest off-topic... juz wiecej sie nie odezwe na ten temat :)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl