Re: www.warszawa.pl (bylo: NASK mnie okradl, listy Pana Mic

Autor: Nina (nina_at_spamy.won.friko.onet.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 15:35:59 MET DST

On Tue, 08 Sep 1998 15:06:33 +0200, Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl>
wrote:

> Co nie zmienia faktu, że gdyby nawet był na tej stronie podpisany
> imieniem i nazwiskiem, a nie jako jakaś Wielce Poważna Instytucja, to
> żaden urzędnik by do niego nie napisał... :-(

        Jarku... On nie jest podpisany jako Wielce Poważna Instytucja. Na tej
stronie nie ma żadnego nazwiska ani nazwy instytucji odpowiedzialnej,
ani w części jawnej, ani w kodach META.
        Co nie zmienia faktu, że nie wyobrażam sobie urzędnika ani zresztą
nikogo przy zdrowych zmysłach, kto zdecydowałby się odpowiedzieć na ten
apel, nawet gdyby był podpisany 'Artur Grzymała, Centrum
Oprogramowania'. Po prostu treść apelu jest na to zbyt... absurdalna. A
cała strona - zbyt żenująca.
        Pisałam zresztą o tym Arturowi dobre pół roku temu. Od tego czasu na
stronie nic się nie zmieniło i - jak widać - nikt nie odpowiedział na
apel Artura.

Nina

--