Re: GazWyb i Internet

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 08:31:35 MET DST

Po przeczytaniu wielu postingow na ten temat i obejrzeniu archiwum mam
taki pomysl, aby archiwum z wyszukiwaniem prostym bylo za darmo,
natomiast z wyszukiwaniem zlozonym za pieniadze.

Jak mam duzo czasu prywatnie i cos mi potrzeba, to wyszukam to sobie z
wielu pozycji; jesli natomiast uzywam profesjonalnie, to nie mam czasu i
moge zaplacic za komfort uzycia AND, OR i NOT.

Wilk syty i owca cala?

--
Pozdrowienia,
Maciek