Re: Polityka a internet

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Mon 07 Sep 1998 - 00:57:45 MET DST

Artur Grzymala wrote:
> Moze, po prostu, firma CO tworzy zasady, na ktorych podstawie bedzie
> publicznie udostepniac swoja wlasnosc.

Suuuuuuuper! Za darmo?

> Firma NASK ma swoja siec, do
> ktorej istnieje bardzo szybki dostep z sieci Internet i swoje
> zasady. Mam nadzieje, ze tworzone przez nas beda lepsze i bardziej
> zrozumiale.

Nooo, wreszcie będzie porządek....

> z http://www.nask.org.pl/do_polski.html:
Co to... cytujemy WWW? No to pocytujmy....

http://www.moda.pl/
strona w budowie...

http://www.co.pl/
strona w budowie...

http://www.media.pl/
strona w budowie...

http://www.zoo.pl/
strona w budowie...

Lepsze i bardziej zrozumiałe....
I tak trzymać, dziś ludzie potrzebują prostych, zrozumiałych rzeczy.

Nie to co takie na przykład:
http://www.debica.com/

Kupa niepotrzebnej treści, jakaś ogromniasta grafika. Cukierkowe
kolorki... Choć w gruncie rzeczy chodzi o to samo:
"This Domain Name and/or Web Site is for your offer."

Powiedzmy szczerze... Każdy chce na czymś zarobić. Spekulacje na DNSie
potencjalnie mogą być niezłym biznesem. A bez opłat rocznych to mogłbyć
całkiem dobry biznes. Ale jednego nie mogę zrozumieć, jak można się
pakować w takie publiczne dyskusje. Przecież za to nikt nie pochwali...

Michał š

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND