Re: Procedury administracji domena oraz NASK

Autor: Grzegorz BRZESKI (gregory_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 06 Sep 1998 - 16:57:28 MET DST

Mirek Luc wrote:

> Piotr Kucharski <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote:
> : Grzegorz BRZESKI <gregory_at_webcorp.com.pl> wrote:
> :> - w jakich wypadkach NASK moze usunac delegacje
>
> : A tez jestem ciekaw. Nikt mi tego nie wyjasnic przy hecy z irc.pl
>
> To poczytaj nasekowe "rules dns'owe".

Jesli poprzez "rules dns'owe" rozumiesz zasady reesjtracji domen w NASK
zamieszczone pod adresem URL: http://www.nask.pl/dns_rules.html to
pragne Cie poinformowac iz NASK nie stosuje tych zasad podczas
rejestracji domen Internetowych.

Mirku, wiem ze jestes osoba jedynie techniczna i nie mozesz wypowiadac
sie w imieniu NASK, prosze Cie zatem czy mozesz po kolezensku listowicza
polipa wskazac gdzie znajduja sie nastepujace dokumenty:

1. konkretna definicja uslugi swiadczonej przez NASK

2. procedury dotyczace:
        - zmiany delegacji domeny
        - zmiany administratora domeny
        - zmiany kontatku technicznego
        - rejestracji domeny
        - oplat okresowych
        - odowlania sie od decyzji NASK

Oraz odpowiedzi na pytania:

- NASK musi czy tylko MOZE przedluzyc delegacje domeny na kolejny okres?

- czy usluga swiadczona przez NASK jest usluga telekomunikacyjna ?

- w jakich wypadkach NASK moze usunac delegacje lub zaprzestac
  swiadczenia uslugi ?

Z pozdrowieniami,

--
Grzegorz BRZESKI - WEB Corporation Polska Sp. z o.o.