Re: GazWyb i Internet

Autor: Pawel Przewlocki (pafcio_at_polbox.com)
Data: Fri 04 Sep 1998 - 18:27:00 MET DST

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomości: <35F01287.137F_at_wsp.krakow.pl>...
>Jakie sa wasze opinie na temat pomyslu Gazety Wyborczej udostepnienia w
>Internecie swojego archiwum *odplatnie*???
>(http://www.gazeta.pl/index_archiwum.html)
>Mnie osobiscie sie ten pomysl bardzo nie podoba. Nie spotkalem sie z
>czyms takim w zadnym swiatowym czasopismie majacym swoje wydanie
>Internetowe (a widzialem ich troche), zeby dostep do biezacego wydania
>byl za darmo, a do archiwum odplatnie. To juz predzej bywa odwrotnie -
>zeby nie robic wydaniem elektronicznym sobie samemu konkurencji dla
>"normalnej" papierowej gazety.
Zgadzam sie: jest bez sensu, bez wyczucia, jakby to robili ludzie ktorzy nie
maja pojecia o internecie. Ale to sie nie moze powiesc.
Na pewno z tego zrezygnuja.
pozdr
Pawel Przewlocki vel Pafcio
wszystko: http://thor.prohosting.com/~pafcio ,