Polityka a internet

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 14:23:06 MET DST

: Parafrazując:
: - A ja nie wiedziaţem, że dobro spoţeczne buduje się przyznając
: prawa do obiektu "www.zamosc.pl" firmie prywatnej, bynajmniej
: nie zwiazanej z Zamościem.
Mam na ten temat troche odmienne zdanie. Uwazam, ze tego typu adresy
powinny znajdowac sie w rekach prywatnych firm, a nie w rekach
partii politycznej aktualnie okupujacej urzady samorzadowe. Poniewaz
firma NASK przez swoja polityke uniemozliwia mi stworzeni zasad,
ktorymi takie serwisy mialyby sie rzadzie, to uwazam, ze tym samym
utrudnia mi prowadzenie dzialalnosci gospodarczej. Jezeli jakies
inne firmy np. Netsystem maja pretensje do mojej domeny (informatyk
urzedu miasta nie wiedzial o usunieciu delegacji), to moga wystapic
na droge sadowa, a nie posuwac sie do przestepstwa. Swoja droga,
gdyby firma ta wyrazila chec administrowania www.zamosc.pl, dostalaby
ode mnie ta domene za darmo, pod warunkiem zagwarantowania przestrzegania
regulaminu.

Artur Grzymala