Re: Monitorowanie dzialanosci - odpowiedz

Autor: Piotr Jakubczak (cutspamhere.pj_at_zigzag.pl)
Data: Wed 02 Sep 1998 - 11:35:58 MET DST

>[regulamin cut]
>
>w regulaminie sa praktycznie same obowiazki. a gdzie prawa ?
>
>np. zapewnia sie, ze prace stworzone przez uzytkownika, beda wykorzystywane
>do innych celow wylacznie, za zgoda autora bedacego uzytkownikiem

i ze administator zachowa nalezyta starannosc w celu zabezpieczenia danych
uzytkownika tak przed ingerencja z zewnatrz jak i ich utrata w wyniku
problemow
technicznych.

kiedys moja zmora bylo to, ze na serwerze w uczelnianym laboratorium srednio
co miesiac bez uprzedzenia czyszczono zawartosc mojego (generalnie to i
wszystkich pozostalych) konta, zawsze tlumaczac sie pozniej awaria dysku
:)))
skad innad wiem, ze administrator tej maszyny zdecydowanie ma permanentna
awarie, tyle ze nie dysku i na pewno nie w komputerze :)

dobry jest tez zapis, ze dolozy staran, aby siec sprawnie dzialala

oczywiscie obie moje propozycje nie wnosza nic, bo rzecz jasna pewnych
problemow
nie da sie uniknac, aczkolwiek pozwalaja uzytkownikowi miec swiadomosc, ze
ktos nie tylko go obserwuje, ale tez dzieki temu o niego w jakis sposob dba
:)

Piotr