Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 00:06:58 MET DST

: Swoja droga - co masz napisane na fakturze?
"Za rejestracje domeny internetowej"

: Moze chca po prostu zrobic jakis serwis informacyjny o Zamosciu?
Niech robia, chwala im za to, tylko niech nie wykorzystuja do tego
mojej domeny, maja swoje. Zreszta, za rejestracje domeny zaplacilem
firmie NASK, a nie firmie Netsystem, ktora ja usunela. Informatyk
z urzedu miasta, ktory jest kontaktem administracyjnym domeny
zamosc.pl powiedzial w rozmowie telefonicznej, ze o calej sprawia
nie ma zielonego pojecia i sprobuje (?) skontaktowac sie z prezesem
firmy Netsystem (kontakt techniczny).

: Mam niejasne przeczucie, ze moga miec do tego (a wiec i nazwy)
: wieksze prawa.
Czyli kazda firma mogaca zaslaniac sie dowolnym urzedem ma prawo
okradac inne, pozbawione takich znajomosci, firmy?

Domena zamosc.pl zostala utworzona przez NASK jako publiczna domena
regionalna. Ja zarejestrowalem jej poddomene, za co NASK wzial
pieniadze. Dlatego tez, zadam od NASK wywiazywania sie z uslug, za
ktore zaplacilem. Domena .pl nie jest wlasnoscia firmy NASK i nie
moze ona z nia wyprawiac co jej sie zywnie podoba.

Artur Grzymala