Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 15:43:21 MET DST

> jestes pewny ze to kwalifikuje sie jako kradziez ?
Jezeli w wyniku dzialan JBR NASK zostalem pozbawiony domeny, to dla
mnie jest to tozsame ze stwierdzeniem, ze zostalem okradziony.

> jakiez to jest to dobro spoleczne ?
Tego niestety nie wiem, chyba ze kradziez to wlasnie to dobro.

> co bylo ujete na fakturze wystawionej przez nask ?
Za rejestracje nastepujacych domen internetowych.

> czy to jest istotnie twoja _wlasnosc_ ?
Jezeli mam na to fakture, to tak. Jezeli nie, to za co NASK wzial
pieniadze?

Artur Grzymala