NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Mon 31 Aug 1998 - 11:09:11 MET DST

---------- Forwarded message ----------
Date: Mon, 31 Aug 1998 09:38:33 +0000 (WAT)
From: Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl>
To: hofmokl_at_nask.pl
Cc: dns_at_nask.pl, adm_at_nask.pl, dadm_at_nask.pl, wojteh_at_netsystem.pl,
    waldekw_at_zamosc.um.gov.pl
Subject: Zadam zwrotu domeny www.zamosc.pl

Witam.

22 Maja 1998 zarejestrowalem ZGODNIE z aktualnym regulaminem rejestracji
domen JBR NASK poddomene (www) administrowanej przez NASK domeny
regionalnej (zamosc.pl). Podczas samego procesu rejestracji nask zlamal
wlasny regulamin, a dokladnie punkt o rejestracji w ciagu siedmiu dni
roboczych o daty wplyniecia wniosku (09.05.98). Moze w maju bylo duzo
swiat; nie pamietam. Szczesliwie i dzieki wspolpracy wielu osob
zatrudnionych w dziale administracji, dziale prawnym i dyrekcji; po
kilku mailach bez odpowiedzi, kilkudziesieciu telefonach; wystawiono mi
fakture. Dnia 3.06.98 dostalem pismo nastepujacej tresci:

"W nawiazaniu do zgloszonych przez Panstwa do rejestracji nastepujacych
 domen:
 - www.zamosc.pl"
i kilka innych
"uprzejmie informujemy, ze w przypadku przekazania domen regionalnych w
 administrowanie wlasciwym urzedom miast, przekazemy je lacznie z
 zarejestrowanymi subdomenami"

Moim skromnym zdaniem, zaplacilem naskowi i nie interesuje mnie, jakie
adresy beda mialy maszyny utrzymaujace delegacje moich domen. Milo, ze
informuja, moze podczas przenoszenia moga wystapic jakies problemy.

W zeszlym tygodniu NASK podarowal domene zamosc.pl jakiejs firmie,
oczywiscie zapomniawszy mnie przedtem poinformowac o swoich planach.
Pierwszym dzialaniem nowego administratora bylo usuniecie delegacji
moich domen.

Zadzwonilem do nowego kontaktu technicznego domeny zamosc.pl (prywatna
firma). Pan powiedzial mi, ze to nie jego problem, ze NASK go nie
uprzedzil i zebym dzwonil do NASK.
Zadzwonilem do kontaktu administracyjnego - informatyk urzedu miasta
Zamosc, ktory powiedzial, ze nie orientuje sie w tej sprawie. Osoba
administrujaca domena regionalna nie orientuje sie w sprawach
powierzonej jej domeny?
Zadzwonilem do Pana prof. Hofmokla, ktory jest dyrektorym JBR NASK, od
ktorego dowiedzialem sie, ze zostalem okradziony w imie dobra spolecznego.

Jestem klientem JBR NASK, regularnie place ogromne rachunki i ZADAM
zwrotu mojej wlasnosci.

Z wyrazami szacunku,
Artur Grzymala

ps. kopie przesylam rowniez na grupy dyskusyjne pl.listserv.polip i
    pl.soc.prawo