Re: IRC - pomoc

Autor: Maciek Dobrzanski (macko_at_pds.net.pl)
Data: Tue 25 Aug 1998 - 04:54:56 MET DST

Waldemar Kieca napisał(a) w wiadomości:
<6rro77$cf4_at_sjx-ixn4.ix.netcom.com>...
>Jestem mieszkancem USA i chcialbym polaczyc sie poprzez IRC z znajomymi w
>Nowej Zelandii. Mamy te samo oprogramowanie Visual IRC97. Pomimo prob z
>roznymi serwerami "nie widzimy" sie nawzajem. Nawet bedac na tym samym
>serwerze (irc.webbernet.net) nie mamy kontaktu ze soba. Czy ktos moze mi
>poradzic lub wyjasnic dlaczego tak sie dzieje. Bede bardzo wdzieczny.

Wlasciwie to nie bardzo moge Ci poradzic, bo IRC nie uzywam, ale mozecie
sprobowac skorzystac z jednego z Chatow przez WWW (pod warunkiem posiadannia
oczywiscie przegladarki z obsluga jezyka JAVA i Javascriptu, a z moich
doswiadczen najlepiej radzi sobie IE 4). Odwiedzilem kilka takich
chatline'ow i najlepszym wydaje sie byc http://chat.warnerbros.com.
Normalnie sa tam kanaly tylko o tematyce filmowej (seriale, filmy, muzyka),
ale AFAIR jest tez mozliowsc utworzenia (po zalogowaniu) prywatnego kanalu,
gdzie moglibyscie sobie pogadac.

--
C'ya,
Macko