Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Andrzej Bursztynski (NoSpam_and_at_andy.pse.pl)
Data: Thu 20 Aug 1998 - 11:44:55 MET DST

Piotr Strzyżewski wrote:

>Wlasne lacza ma np. PSE (moga dac takie przepustowosci, ze mozg w
>poprzek staje).

Po raz n-ty prostuję - PSE nie ma własnych łączy. Ma je firma Telenergo,
w której PSE ma udziały (ale bynajmniej nie większościowe) tak jak większość
zakładów energetycznych w Polsce.
Polecam http://www.tel-energo.com.pl

Nie wiem jaka przepustowość jest w mózgu (swoją drogą ciekawe jak szybko
przewodzą neurony) ale 155 Mbps to chyba jeszcze nie staje?

--
Andrzej Bursztynski, PSE SA, My personal opinions are just mine.