Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 19 Aug 1998 - 21:13:20 MET DST

Dnia 19 Aug 98 o godz. 17:08, Zbigniew Zych napisal(a):

> Cyfronet miał kiedyś (widać nadal ma) PVC do Warszawy poprzez TPNET.
> Ale fizycznie łącze jest jedno.
Dzieki... ale logicznie sa dwa, a bardziej o to mi chodzilo...

> Po drugie: ktoś błędnie nazwał bramkę i teraz się wydaje że to
> bramka tpnet - NASK - a ma być Cyfronet i już...
No wlasnie - zawsze bylo mi wiadome, ze jest jedna bramka NASK-TPNET, w
Warszawie, a oprocz tego sa tylko polaczenia miedzy TPNETEM i lokalnymi MAN-
ami, bez transferowania ruchu... Wiec sie troche zdziwilem tym wszystkim, co
tu pisali...
jeszcze raz, dzieki...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa