Re: Zmiany cen TP S.A.?

Autor: Alcatel free zOne (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 17:21:33 MET DST

On 12 Aug 1998 18:41:07 GMT, "Jaroslaw Lis"
<lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

>Zdaje sie ze byly dwa zrodla zarzutow - mali operatorzy lokalni
>ktorych TPSA dobija, i operatorzy komorkowi, ktorym sie nie podobaly
>wysokie oplaty za lacza M-M.

A im co sie nie podoba ???
Jak stanieje to oni i tak cen nie obniza, pozatym ja widzialem full
radiolinii w mojej okolicy nalezacych do operatorow komorkowych, a
wrecz po nich mozna dojsc ktoredy i przez co idzie sobie sygnal, wiec
niech nikt nie sugeruje ze nie moga sobie stawiac wlasnych lacz, a
pozatym oni placa bodajze 40gr/min+vat w szczycie dla tpsa.

pozdr
futszak
0603 237728
http://www.telefonia.w.pl