Re: Bramka TPSA->NASK

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_tg.com.pl)
Data: Thu 13 Aug 1998 - 10:24:24 MET DST

On Thu, 13 Aug 1998, Bartek Rozkrut wrote:

> Witam
>
> Korzystam z lacza podpietego do NASK'u...
> I mam pytanie :
> Czy NASK i TPSA _KIEDYKOLWIEK_ sie dogadaja i postawia porzadne bramki
> pomiedzy swoimi sieciami ???
> Bo w tej chwili sytuacja wyglada FATALNIE!
> nie wiem jak z innymi bramkami - pisze o bramce
> tpsa-nask-e0.krakow.tpsa.pl

O, to tych bramek jest więcej niż jedna ? ;-)
Podobnie sytuacja wyglądała jakiś czas temu w Warszawie (zero możliwości
połączenia w szczycie), potem się poprawiło (zwiększyli chyba 0.5M na 2M),
a teraz oczywiście jest coraz gorzej.

> PARANOJA

Owszem. I kto im co zrobi? To tak, jak u ruskich z tą linią energetyczną
zasilającą cmentarzysko atomowych łodzi podwodnych (wczorajsza
"Panorama").

        Jacek Zapała