Re: Internet II

Autor: Tomasz Orzechowski (tmo_at_plonk.hep.utexas.edu)
Data: Fri 07 Aug 1998 - 02:41:48 MET DST

Rafał Jankowski <NOSPAMprezydent_at_innocent.com> wrote:
> Sorry, jeżeli się spytam o coś co już było, ale jeszcze nie miałem
> przyjemności tej listy zaciągać. Mianowicie dziś w radiu (bodajże ESKA NORD)
> słyszałem, że ma powstać jakiś Internet II, że będzie szybki, z multimediami
> i wogóle. Jeśli ktoś się przypadkiem orientuje, gdzie można bliższych
> informacji zasięgnąć to byłbym wdzięczny, bo chętnie bym sobie zrobił

W ramach upgrade-u polecam przeprowadzke do USA oraz stanowisko naukowe
na ktorejs z wiekszych uczelni podlaczonych do VBNS (www.vbns.net) - mnie
to daje jakies 500kb/sec wieczorami/nocami z ftp.cc.gatech.edu[1] wiec
przestalem utrzymywac nawet lokalny mirror RedHat-a)

[1] jakies hmm, 1300km w linii prostej