Re: Co bedzie popularne? - chyba jednak media

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Mon 20 Jul 1998 - 06:47:35 MET DST


Pawel Wimmer wrote:
>
> Na zrobienie porzadnego portalu trzeba ogromnych pieniedzy, ktorych
> zadna firma na razie nie bedzie sklonna wylozyc, gdyz przychody z
> reklamy sa minimalne.

To znaczy, Pawle, jak ogromnych? W warunkach polskich? Na przyklad 1 mld
starych zlotych miesiecznie? Naprawde nie ma w Polsce 5 (slownie:
pieciu, wiecej portali Polska nie przezyje) firm, ktore moga
zainwestowac takie pieniadze? Ja mysle, ze sa...

> Gazeta W, gdyby
> chciala, mogla przyjsc i zrobic porzadek, ale na razie zupelnie nie
> wykorzystuje w Sieci swojego kolosalnego potencjalu - gdyby zrobili
> portal, bylaby to na dzien dobry moja druga strona, za PCkurierem :-).

O tym, co powinna albo nie powinna zrobic Agora - wydawca Gazety
Wyborczej - z oczywistych wzgledow nie bede pisal, natomiast zgadzam sie
ze stwierdzeniem o potencjale: informacyjnym, ludzkim, multimedialnym
(dziesiatki tysiecy niepublikowanych zdjec na przyklad!). I taki
potencjal ma jeszcze kilka wydawcow (nie tylko dziennikow) w Polsce.

Jaroslaw Zielinski
http://winter.info.pl/ - Wiadomosci Internetowe

PS. jednym z portali (nieco mniej znanych) jest ZDNet, utworzony przez
slynne wydawnictwo Ziff-Davis (wydawca oryginalnego, amerykanskiego PC
Magazine na przyklad). Ziff-Davis ma tez dobry kanal informacyjny w
PointCast Network, ktory z kolei jest moja codzienna lektura.



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:14:41 MET DST