Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 19 Jul 1998 - 23:14:29 MET DST
Sprawa jest bardzo powazna i dotyczy bardzo wielu z nas.
Wielu z nas zdarzyla sie sytuacja, ze dzieki niezbyt ciekawej jakosci
lacza Telekomunikacji Polskiej S.A. modemy nie chca prawidlowo
wpsolpracowac, transmisje sa wolniejsze niz powinny, a niekiedy wrecz
nie mozna nic sciagnac z powodu urywanych polaczen.
Skladanie reklamacji niewiele daje, bo jedyne co TP.S.A. zrobi jest
"Czasowe obnizenie oplaty abonamentowej" czyli praktycznie mija sie to
z celem, a wynika to zjej wewnetrznego regulaminu.
Otorz ja proponuje zrobic zrzute, wynajac DOBREGO prawnika, ktory by
sie zajal zaskarzeniem gdzie trzeba &149 Regulaminu wykonywania uslug
telekomunijacyjnych o charakterze powszechnym przez Telekomunikacje
Polska S.A., ktory brzmi:
"Uznana reklamacja dotyczaca trwae wystepujacej, zlej pod wzgledem
technicznym jakosci uslug, ktorej TP.S.A. nie jest w stanie usunac,
moze byc zalatwiona przez odpowiednie okresowe obnizenie miesiecznej
oplaty abonementowej. Decyzje w tym zakresie podejmuje dyrektor
jednostki organizacyjnej TP.S.A."
Czy to nie parodia ???
Ile wynosi oplata abonementowa, a ile wynosi oplata za impusly
naliczone w wyniku zerwanych polaczen z powodu jakosci sieci TP.S.A.
???
Ile tracimy miesciecznie na tym i wystepuje to Z WINY TP.S.A.
Nas, klientow naprawde nie ineteresuje ze nie ma mozliwosci
technicznych, bo skoro ich nie ma, to dlaczego TP.S.A. inkasuje za to
pieniadze ???
Co o Tym sadzicie ???
A moze jakas gazeta by sie ta sprawa zajela z wlasciwa dla
dziennikarzy doza ostrej krytyki wobec TP.S.A.???
pozdr
futszak
0603 237728
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:14:41 MET DST