cyberspolecznosc

Autor: adres_at_podpis
Data: Sun 12 Jul 1998 - 12:40:41 MET DST

Panski post pozbawiony jest sensu, wiec moge:
a. Zaczac liczyc synapsy, ale to juz zostalo zrobione.
b. Pisac o probie manipulacji wykorzystujacej cudza niewiedze, ale
   o tym juz pisalem.
c. Potraktowac go jako prowokacje.
d. Uznac to za niewinna chec poslania reklamowej sygnaturki piec razy
   pod rzad.

Sprowokowany do odpowiedzi.

Napisal Pan w <6o639q$8al$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>:
: wolny rynek wolnym rynkiem, ale niech mi nikt qrde nie wpiera, ze robi to
: dla mnie i z wyzszych pobudek i ze mi potem bedzie duzo lepiej!!!
Kazdy kieruje sie tym, co mu podpowie jego wlasne sumienie.

: nie ma telefonu ani wlascicieli
Z firma jest kontakt mailowy, z ktorego skorzystalo wiele osob; Pan jednak
nawet nie probowal. Adres skrzynki jest podany na www i we from pierwszego
postu z watku "projekt". Telefonu nie podalismy z dwoch wzgledow:
1. Projekt dotyczy internetu i dopoki jest projektem bedziemy sie
   kontaktowac wylacznie za posrednictwem tego medium.
2. Odpowiedzielismy na ok. 1000 listow, nie dalibysmy rady odpowiedziec na
   1000 telefonow, a zatrudnienie dodatkowych osob tylko do odbierania
   telefonow podniosloby niepotrzebnie koszty.

: ktora skasuje ilestam k$ i ucieknie do Izraela
Przy braku oplaty rejestracyjnej; totalna bzdura.

: PRECZ
Prosze nie krzyczec ;)

: PRECZ Z PODPISAMI-WIDMO
Prosze sie wyrazac precyzyjnie, bo w takiej formie jest to kolejny bezsens.

Napisal Pan w <6nvnnv$58q$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>:
: oferta,
: interes,
: biznes,
: pieniadze,
: forsa,
: szmal,
: dzialalnosc gospodarcza,
: zysk.
Czy to sa, wedlug Pana, jedyne synonimy do slowa internet?

: cyberspoleczenstwem
Co to takiego i czy przypadkiem nie probuje zostac Pan samozwanczym
przedstawicielem hipotetycznego bytu?

Napisal Pan (nie na temat) w <6o5mo8$o2e$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>
: To nasza IMHO uwaga jest taka
Czyja? Czlonkow klubu tych, ktorym nie zarejestrowano domeny co.pl?

Artur Grzymala
email: artur malpka zoo tutaj