Re: Projekt

Autor: Maciek Sonik (sonik_at_sonik.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 00:03:46 MET DST

Michal Jaskolski napisał(a) w wiadomości:
<35a7640a.21523108_at_news.task.gda.pl>...

>To całe CO to też firma-widmo. Nie podają swojego adresu, telefonu itd.
>A może to tylko zły sen?

Niech mnie ktos obudzi.... !!!!

Moja ocena sytuacji wyglada tak:
wolny rynek wolnym rynkiem, ale niech mi nikt qrde nie wpiera, ze robi to
dla mnie i z wyzszych pobudek i ze mi potem bedzie duzo lepiej!!!

Jakby A.Grzymala napisal - chcemy Wam taniej rejestrowac domeny - robimy to
lepiej od NASKu i mamy zamiar zarabiac na tym pieniadze, ale za to:
1. Macie katalogi branzowe
2. Macie wiekszy wybor
3. Bedzie taniej niz w NASKu
4. Bedziemy uwzgledniac Wasze uwagi czesciej niz NASK

to ucieszylbym sie i sam bym dal im zarobic.

Wizja jest rewelacyjna - ale pozostaje jeden maly szkopul - firma, o ktorej
nikt nic nie wie i nagle znikad przychodzi, nie ma telefonu ani wlascicieli
oznacza czesto firme, ktora skasuje ilestam k$ i ucieknie do Izraela -jak ja
wtedy wytlumacze moim klientom, ze ich domeny poszly sie pasc i ze musze
jeszcze raz zaplacic NASKowi, na ktorym tyle psow wszyscy wieszaja... ????

PRECZ Z HIPOKRYZJA, PRECZ Z PODPISAMI-WIDMO!

Pozdrawiam
Maciek Sonik sonik_at_sonik.pl
30lat SONIK&SONIK. Zawsze do przodu. Od 1968.
http://sonik.pl | poczta_at_sonik.pl | Krapkowice, 1-Maja 12