Re: Nowy cennik NASK

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 28 Jun 1998 - 23:49:54 MET DST

On Sun, 28 Jun 1998 16:25:50 +0200, Michal Rok <mrok_at_waw.pdi.net>
wrote:

>Nie przesadzaj - posiadanie domeny w com.pl to _tylko_ 150 zl rocznie.
>Jaki provider bedzie musial podniesc ceny tylko dlatego, ze jego
>miesieczne koszty wzrosly o ca. 12 zl?

No to fajnie, niech sie jeszcze do tego dolozy tpsa z powodu podwyzek
na rzecz telefonizacji wsi (tutaj mam na mysli podwyzke lacz
dzierzawionych), provider do ktorego jest ten mniejszy podlaczony
(podwyzka spowodowana podwyzka tpsa) , a moze jeszcze fiskus zrobi
jakos podwyzke ,albo maly, drobniutki podatek od dostepu do infromacji
i miesieczne koszty wzrastaja juz nie o 12 zlotych, tylko o duzo
wiecej.

>A to inna sprawa. Jedna rzecz to to, ze provider nie podniesie cen, bo
>to nie provider ma domeny, tylko klienci.

Nie kazdy klient od razu ma wlasna domene.
>Conajwyzej jest ryzyko, ze od
>providera odejdzie kilku, ktorzy dotychczas placili za domene
>providerowi, a teraz musza i NASKowi haracz odprowadzac.

...a to nie powoduje wzrostu kosztow ???

futszak