Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl
Data: Fri 26 Jun 1998 - 12:21:45 MET DST

ML> PS:
ML> Czlowiek ma zdolnosc wyciagania wnioskow z doswiadczen (szczegolnie
ML> przykrych), wiec: wyrazane na tym forum opinie sa tylko MOJE.

Aby zapobiec zarzutom, ze NASK przywlaszcza sobie wszystkie opinie
wyrazane na liscie polip, powinienes chyba uscislic, ze Twoje
stwierdzenie dotyczy jedynie opinii wyrażanych przez Ciebie.

W przeciwnym wypadku, ja pierwszy wnosze protest przeciwko
wykorzystywaniu przez NASK pozycji monopolisty, do zawlaszczania
opinii prezentowanych na liscie polip, ktore nie sa jego
wlasnoscia. Zdarza sie, ze sam tez na polipie zabieram glos. I nadal
chcialbym wyrazac tutaj swoje opinie, nie NASKu.

Bo w to, ze to sa tylko Twoje opinie, to wybacz, ale nikt nie uwierzy.
Niezaleznie jakie sygnaturki sobie wymyslisz.

Bardzo prosze o wyasnienie tej kwestii, bo bardzo lubie uzywac w
swoich postingach IMHO, a nie mam zamiaru pisac INASK'sHO czy
aby nie byc posadzony o znieslawienie wrecz INASK'sO.

--
piotr pogorzelski