Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: Mirek Luc (mirek_at_nask.pl)
Data: Fri 26 Jun 1998 - 13:24:39 MET DST

piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl wrote:
:>>>>> On Fri, 26 Jun 1998 11:36:00 +0200, Mirek Luc <mirek_at_nask.pl> said:

: ML> PS:
: ML> Czlowiek ma zdolnosc wyciagania wnioskow z doswiadczen (szczegolnie
: ML> przykrych), wiec: wyrazane na tym forum opinie sa tylko MOJE.

: Aby zapobiec zarzutom, ze NASK przywlaszcza sobie wszystkie opinie
: wyrazane na liscie polip, powinienes chyba uscislic, ze Twoje
: stwierdzenie dotyczy jedynie opinii wyrazanych przez Ciebie.
O zesz qrde! Zapodalem bardzo dwuznaczne stwierdzenie... Sorry.
I oczywiscie masz tu racje. Opinie wyrazane przeze MNIE sa MOJE:-)

: Bo w to, ze to sa tylko Twoje opinie, to wybacz, ale nikt nie uwierzy.
Troche siebie znam, wiec tez nie uwierzylbym. Z powodu zbyt wielu wredzioch
na polipie. Zbyt wielu nawet jak na moj gust, a powszechnie wiadomo, ze
wrednym jest ponad norme.:-))) Czyli na sniadanie (w celu wyostrzenia
nastroju) lykam 2 metry drutu kolczastego, zapijam litrem napalmu i koncze
wciagnieciem pradu (bardzo) wysokiego napiecia. Wtedy jestem skutecznie
naladowany i gotowy do normalnej pracy.

-Mirek

PS:
To oczywiscie moje opinie tu przedstawiam.