Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: : (adres_at_podpis)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 13:42:12 MET DST

: Zacytowales to w taki sposob, ze ktos moglby pomyslec, ze to ja
: wyrazilem sie tak niepochlebnie o pracownikach NASK-u, co jest
: nieprawda.
Zacytowalem glos w dyskusji. Przepraszam, za sposob zacytowania, ktory
mogl zasugerowac, ze to Ty tak sie wyraziles.

: Nie uczestniczylem i nie bede uczestniczyl w dyskusji wokol Twojego
: "listu otwartego".
Ten watek nosi tytul "List otwarty..."

: Najwyrazniej mylisz mnie z kims innym.
Nie znam Cie. Zupelnie niepotrzebnie sie unosisz.

Artur Grzymala
email: artur malpka zoo tutaj

ps. Czy najwazniejsza rzecza w dyskusji jest nazwisko?