Re: List otwarty do Pana Michala Jaskolskiego

Autor: Artur Urbanowicz (artur_at_apollo.umcs.lublin.pl)
Data: Thu 25 Jun 1998 - 13:19:15 MET DST

Artur Grzymala pisze:
> : Podchodzisz zbyt emocjonalnie do dyskusji na forum publicznym i zupelnie
> : niepotrzebnie sie unosisz.
> Zaraz, zaraz, ktos nazwal czlowieka brzydko, a ty piszesz, ze niepotrzebnie
> sie unosi?

Tak - zupelnie niepotrzebnie sie unosi. Wlasnie to napisalem.

> : Rozumiesz chyba, ze wiele osob traktuje Cie jako rzecznika
> : NASK-u, ktoremu podobny ton wypowiedzi po prostu nie przystoi.
> Co to jest? Grupa dyskusyjna, czy forum firm? Ja nie rozumiem, dlaczego
> robic z kogos rzecznika firmy tylko dlatego, ze ma w adresie mailowym
> nazwe tej firmy. [...]

Nie napisalem, ze Mirek Luc JEST rzecznikiem. Poniewaz jednak Mirek Luc
jest chyba jedynym pracownikiem NASK-u, ktory stara sie w tej grupie
dyskusyjnej wyjasniac niektore decyzje macierzystej firmy (chwala
mu za to), to wiele osob go jako rzecznika traktuje. Tak czy inaczej
bylem zaskoczony fragmentem jego wypowiedzi, ktory pozwolilem sobie
zacytowac i skomentowac. Komentarz dotyczyl nie tresci, lecz formy.

> : p*****lcow z NASK
> To zdanie obraza pracownikow firmy. Firmy sie nie da obrazic ;). Piszac
> "List otwarty..." domagalem sie przeprosin w imieniu ludzi, a nie firmy.
> Swoja droga chodzilo o niedokladne czytanie, ktore zdaza sia nader czesto.
> [...]

Zacytowales to w taki sposob, ze ktos moglby pomyslec, ze to ja
wyrazilem sie tak niepochlebnie o pracownikach NASK-u, co jest
nieprawda.

Co do dlaszej czesci Twojego listu, to pozostawie go bez komentarza.
Nie uczestniczylem i nie bede uczestniczyl w dyskusji wokol Twojego
"listu otwartego". Najwyrazniej mylisz mnie z kims innym.

Pozdrawiam: Artur Urbanowicz