Re: dostep do sieci ippt pan

Autor: piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl
Data: Tue 23 Jun 1998 - 20:48:59 MET DST

[...]
JR> Do ktorego z owych sieci nie bedzie dostepu, wiec ich uzytkownicy nie beda
JR> wiedziec, ze sie na takiej liscie znalezli.
JR> Gratuluje naprawde genialnego pomyslu. ;->

Moglbym sie wywodzic, na ile to sposobow i jak to latwo taka liste uzyskac,
ale to klociloby sie z zasadnicza idea tego mojego przedsiewziecia.
A mianowicie, jesli ktos chce sie z nami polaczyc, niech robi to z zaufanych,
porzadnie prowadzonych miejsc. A jesli ktos nie potrafi utrzymac swojej
sieci na przyzwoitym poziomie, no coz, ja sie nie zamierzam tym przejmowac.

--
piotr pogorzelski