Re: dostep do sieci ippt pan

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 18:21:04 MET DST

Dnia 22 Jun 98 o godz. 12:25, piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl napisal(a):

> niestety tpnet nie chce podac adresow komputerow ppp-costam,
> ja nie chce wycinac ich klientow, a nie moge znalezc
> godziny aby napisac skrypt aby te adresy wyluskal z DNS.
Czym blokujesz? tcpwrappers?
To przeciez mozna blokowac przez nazwy domenowe... po cholere ci adresy IP?
Ale dobrze, ze tego nie zrobiles, i obys nie zrobil.
Bo blokowanie calego ppp*.*.tpnet.pl na jakiejkolwiek maszynie jest po prostu
dranstwem.
No chyba ze dla swoich userow masz wlasne wejscia modemowe. (Ale co bedzie,
jak zechca sie zalogowac spoza Warszawy, np. bedac na wakacjach?)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl