Przepraszam

Autor: : (adres_at_podpis)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 02:24:04 MET DST

Witam.

Chcialbym wszystkich przeprosic za swoje ostatnie posty w watkach:

- Ratunku! Centrum Komputerowe....
- List otwarty....
- dostep do sieci ippt....

Zostaly one napisane w celowo czepialski sposob, co mialo wykazac
bezsens takiego sposobu prowadzenia dyskusji. Wielu osobom dalem
powody do obrazenia sie. Czepialem sie slow, ludzi, organizacji itd.
Mam nadzieje, ze zachowanie to zostanie mi wybaczone, gdyz jedynym
jego celem bylo, jak juz napisalem, bylo wykazanie bezsensu takiego
zachowania poprzez sprowadzenie dyskusji do absurdu i wymiany impertynecji.
Obrazanie nie bylo moim celem, ale obrazalem. Dlatego tez, oficjalnie
bardzo wszystkich przepraszam. Po dwakroc przepraszam BOFHow, ktorych
obrazilem najbardziej.

Moim zdaniem, jezeli osoby wymieniajace uwagi chca, zeby wymiana ta
zasluzyla na miano dyskusji powinny przestrzegac nastepujacych regul:

- Dokladnie czytac wszystkie wypowiedzi przedmowcow
- Nie interpretowac niczego na niekorzysc autora
- Pytac o niezrozumiale fragmenty
- Odpowiadac na zadane pytania
- Dokladnie czytac i cytowac informacje spoza watku
- Nie czepiac sie niefortunnych sformulowan, gdy nie wnosi to
  niczego do dyskusji
- Nie wytykac bledow, jezeli nie sa merytorycznie zwiazane z dyskusja
- Nie wysylac listow tylko w celu zaprezentowania reklamujacej cos
  sygnatury
- inne, obowiazujace kazdego czlowieka

Jeszcze raz przepraszam,
Artur Grzymala