Re: Roczne oplaty za domeny!!!

Autor: Maciek Sonik (sonik_at_sonik.pl)
Data: Tue 23 Jun 1998 - 01:15:17 MET DST

DA_none napisał(a) w wiadomoœci: <6mmm6l$97d$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
>In pl.listserv.polip Steven Jurczyk <steve_at_home.pl> wrote:
>[cut]

>oj nie wiem czy tak zle na tym wyjda .. jesli za 1/10 ceny NASKowej beda
>u siebie rejstrowac poddomeny to ludzie sie beda u nich rejstrowac
>a nie w nasku ..

180 PLN/domene to o 30 PLN wiecej niz w NASK - chociaz rozkladajac na 12 lat
to jakies mniej wiecej 1/10 ceny ;-)

>np nieszczesne co.pl ktorego aoporop NASK mi prawie dokladnei rok temu

Tobie tez??? Qrde, DA_none - MUSIMY utworzyc Klub Tych Ktorym Nie
Zarejestrowano Domeny CO.PL (KTKNZDCO.PL) - bo pewnie jest nas wiecej.
BTW - a tez chciales kiedys zarejestrowac WWW.PL? ;-)

>nie zarejstrowal moze przejac czesc com.pl
>chociaz dla normalnej firmy co to jest 150 pln raz w roku ..
>jedo jest pewne NASK sie niezle na tym oblowi , moze chociaz w siec beda ta
>kase wkladac ..

Obaj znamy odpowiedz na to pytanie, ale jeden z nas sie oszukuje...

Pozdrawiam
Maciek Sonik sonik_at_sonik.pl
30lat SONIK&SONIK. Zawsze do przodu. Od 1968.
http://sonik.pl | poczta_at_sonik.pl | Krapkowice, 1-Maja 12