Re: Bezplatne domeny z http://www.netword.com/

Autor: Maciek Sonik (sonik_at_sonik.pl)
Data: Fri 19 Jun 1998 - 03:37:38 MET DST

>OK. Zarejestruje sobie szybciutko jeszcze networdy: sejm, prezydent,
>pieniadze, sex, erotyka, gratis i wg Ciebie zgarne za jakis czas 90%
>polskich internautow na strone, ktora bedzie zawierala oferte firmy? A
potem
>szybciutko spieprze do Izraela, zeby mnie nie ukrzyzowali wszyscy Ci,
ktorym
>znudzi sie ogladac zawsze strone S&S :-)))

porejestrowalem ich troszke w ramach eksperymentu.
Kto chce wiedziec ile bedzie wejsc z kilku popularnym w Polsce networdow to
nie da znac na adres netword_at_sonik.net.
Moze jak bedzie sporo ciekawych to zrobimy strone z wynikami?

Lista NetWordow (niektorych popularniejszych), ktore porejestrowalem
http://sonik.pl/nw/
Kazdy z nich przekierowuje do SONIK.net, ale jak ktos sie uprze, to moge to
zmienic ;-)

Pozdrawiam
Maciek Sonik sonik_at_sonik.pl
30lat SONIK&SONIK. Zawsze do przodu. Od 1968.
http://sonik.pl | poczta_at_sonik.pl | Krapkowice, 1-Maja 12