Re: takie male pytanko..

Autor: piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl
Data: Thu 18 Jun 1998 - 11:16:37 MET DST

[..]
AB> Bardzo proszę. Ale przytaczam z pamięci, więc proszę nie bić za
AB> niewielkie nieścisłości:
Ja nie mam zamiaru, nie wiem jak wielbiciele Kisiela.

AB> "Socjalizm jest to ustrój niebywale heroiczny w pokonywaniu trudności,
AB> których nie ma w żadnym innym ustroju".

Bardzo sluszne co do socjalizmu, co wiecej zawsze znajda sie argumenty
na poparcie kazdego zdania powstalego przez zastapienie slowa
"socjalizm" niemal dowolnym innym slowem. Niestety nie widze
bezposreniej analogii miedzy powyzszym cytatem a wprowadzaniem
Internetu jako narzedzia komunikacji miedzy Panstwem, a obywatelem. Ale
jak to w takich przypadkach powtarzam, to tylko IMHO wiec nie nalezy z tego
powodu rozpaczac.

Nie lubie w dyskusji uzywac cytatow, lub porownan. To bardzo szybko
prowadzi zmiany tematu dyskusji. Bo kazdy nastepny adwersarz
zastanawia sie nad stosownoscia uzytego cytatu, nie argumentow
zawartych w wypowiedzi :). Skad wiem? Np czytam swoje odpowiedzi.

AB> Tak, o ile wprowadzenie Internetu (podobnie jak "komputeryzacja") nie
AB> spowoduje _zakonserwowania_ stanu istniejącego lub jego pogorszenia.
AB> "Tak wyszło z komputera" albo "nowi pracownicy do obsługi tego całego
AB> Internetu"... Kłania się Parkinson.
Choroba ? ;)
Na strach i glupote jedynym lekarstwem jest edukacja.
To trwa, kosztuje i boli. Ale pozniej nikt nie moze sobie
wyobrazic, jak to mozna bylo pracowac "po staremu".

Mozna ze [strachu, glupoty, braku funduszy]* nic nie robic.
Tylko potem narzekania, ze inni maja lepiej brzmia zalosnie.

* niepotrzebne skreslic

--
piotr pogorzelski