Re: takie male pytanko..

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_insert.com.pl)
Data: Wed 17 Jun 1998 - 18:20:45 MET DST

piotr.pogorzelski_at_ippt.gov.pl pisze, co następuje:

[14 linii ciach - AB]

> Szkoda, ze jej Pan nie przytoczyl, uniemozliwiajc w ten sposob
> przedstawienie innej (niz Panska) jej interpretacji, jednoczesnie podpierajac
> sie autorytetem takiego Czlowieka.

Bardzo proszę. Ale przytaczam z pamięci, więc proszę nie bić za
niewielkie nieścisłości:

"Socjalizm jest to ustrój niebywale heroiczny w pokonywaniu trudności,
których nie ma w żadnym innym ustroju".

> Jesli mialbym do wyboru uproscic przepisy i zrezygnowac z internetu to
> wolalbym uposcic przepisy.
> Ale jesli mialbym mozliwosc skorzystac z internetu, bez zmiany przepisow,
> to nie widze przyczyny dlaczego mialbym z niej zrezygnowac?

Tak, o ile wprowadzenie Internetu (podobnie jak "komputeryzacja") nie
spowoduje _zakonserwowania_ stanu istniejącego lub jego pogorszenia.
"Tak wyszło z komputera" albo "nowi pracownicy do obsługi tego całego
Internetu"... Kłania się Parkinson.

--a
  / _ | _ ) Artur "Archie" Bartnicki praca: (0-71) 48 82 96
 / __ | _ \ mailto:archie_at_insert.com.pl dom : (0-71) 342 68 22

Ambicja to ostatnie schronienie bankruta.