Re: Co to może znaczyć?

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 14 Jun 1998 - 13:28:11 MET DST

 Darek> Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl) wrote:
> [...]

 Darek> A powinno zmieniszac (na zapchanych laczach), bo nie wysylaja
 Darek> pakietow do pogubienia zanim sie zorientuja, ze potwierdzenie
 Darek> juz nie przyjdzie....

Za to zwiększa narzut protokołu. To, co mówisz poprawi SACK, ale nie
spodziewam się szybkiej implementacji tego w Windows... (a może?)

pozdrawiam,
--J.