Re: Gratulacje

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Mon 08 Jun 1998 - 05:10:19 MET DST

Robert Slaski <robbinn_at_polbox.com> wrote in article
<357B08D8.D05A983C_at_polbox.com>...

> (dlaczego nie plusgsm.com.pl?)

A po co com? Co daje ci odroznienie com od org czy edu?
W USA chodzilo kiedys o finansowanie, dzis juz nie.
O co chodzi w Polsce?

> Wydaje mi się, że Sławek wolałby wszystko upchnąć w .com. Zarówno dużego
> producenta pamięci z tajwanu jak i małą firmę handlującą z Rosją
> skarpetkami.

Tak jest. Wiesz dlaczego?
Bo to czy firma jest mala czy duza jest wzgledne a poza tym kto to mialby
niby
oceniac?
Nie, mysle ze domeny narodowe maja sens, poki co, choc jak widac na
przykladzie mercedesa.com, renault.com czy nokia.com nie bardzo na tym
samym firmom zalezy.
Widzisz obecnosc w internecie i latwosc dostepy do tej obencosci ma
wymierna cene.
Nikt w mecercedesie czy nokia czy renault nie chce z tego rezygnowac.
Bo te firmy nastaiwone sa na zysk wiec zmuszone sa do efektywnosci.
Czego nigdy nie zrozumiesz prowadzac akademickie dywagacje na temat co jest
lepiej
a co gorzej...

Co do struktury drzewiastej - tak, jak najbardziej, choćby