Re: Gratulacje

Autor: Robert Slaski (robbinn_at_polbox.com)
Data: Sun 07 Jun 1998 - 23:40:40 MET DST

:) wrote:

> : oczuwiscie polkomtel.pl bo to firma Polska

(dlaczego nie plusgsm.com.pl?)

> Taka nazwa niewiele mowi. Osobiscie zaproponowalbym rejestracje polkomtel.gsm.pl
> i plus.gsm.pl - firma i znak towarowy. Nazwa ladna, latwa do zapamietania,
> okreslajaca strefe dzialania firmy, umozliwiajaca budowe dns o strukturze
> drzewiastej (obecna wyglada jak drzewo, w ktorym jedna galaz przejela funkcja

Wydaje mi się, że Sławek wolałby wszystko upchnąć w .com. Zarówno dużego
producenta pamięci z tajwanu jak i małą firmę handlującą z Rosją
skarpetkami. Co do struktury drzewiastej - tak, jak najbardziej, choćby
ze względów technicznych. I niech mi nikt nie mówi, że nazwa doemn(y)
powinna być intuicyjna - od szukania są wyszukiwarki lub (lepiej)
serwisy tematyczne. Bo co jest bardziej intuicyjne: www.plusgsm.pl,
www.polkomtel.com czy może www.plus.gsm.pl?

-- ,
-- Robert Slaski
-- robbinn_at_polbox.com
-- >> Palenie raka powoduje smród i bicie serca <<