Re: Cenzura - bylo :Re: Cos zle z polipem

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 26 May 1998 - 21:25:57 MET DST

 Jarek> Dnia 26 May 98 o godz. 8:13, Piotr Kucharski napisal(a): (i
 Jarek> znowu mam odpowiedz na list, ktorego nie widzialem :-()

 Jarek> Istotnie, poniewaz, co Dariusz moze latwo sprawdzic, na newsach
 Jarek> jego posting *jest* i jest *caly* watek.

 Jarek> [...]
 Jarek> Taki sposob skonfigurowania bramki *jest* pewnego rodzaju
 Jarek> cenzura. Tylko ze na liscie dyskusyjnej, nie na newsach...

Myślę, że pora na felieton o faszyzującej cenzorskiej mafii
administratorów news.

A potem będzie pora na następny jak ktoś odkryje, że np. MTU jego łącza
nie pozwala mu na wysłanie pakietu większego niż 1500 bajtów. Toż to
cenzura!

--J.